סאונה ביתית לגינה – הדרך המושלמת לפנק את עצמכם

הסאונה הראשונה בעולם נבנתה במדינת פינלנד, תחילה הסאונה שימשה בתור מקום בו ניתן להתרחץ, בשלב מאוחר יותר החלו להשתמש בסאונה גם בתור מקום המיועד לריפוי וללידה. ההערכות אומרות כי כיום קיימות במדינת פינלנד יותר משתי מיליון סאונות, יותר מחמישים אחוז מן הסאונות הללו נמצאות בבתים פרטיים ( כמעט ולא ניתן למצוא בית פרטי בפינלנד שלא קיימת בו סאונה יוקרתית ומפוארת).

אנשים רבים ברחבי העולם החלו לשמוע על היתרונות הייחודים שקיימים בשימוש בסאונה יבשה, כתוצאה מכך הסאונות הפכו פופולריות בכל רחבי העולם וכיום אנו יכולים לראות כמויות גדולות של סאונות כמעט בכל מדינה בעולם.

המטרה העיקרית של השימוש בסאונה יבשה היא להעלות את חום הגוף שלנו, לגרום לנו להזיע באופן מוגבר ולהפעיל את המנגנונים השונים בגופנו האחראים לוויסות של חום הגוף שלנו.

הטמפרטורה הממוצעת של האוויר הקיים בתוך סאונה יבשה נעה בין 80 מעלות צלזיוס ל-110 מעלות צלזיוס. הטמפרטורות הללו נחשבות גבוהות מאוד עד כדי כך שגוף האדם כמעט ולא יכול לסבול אותן, עקב כך מווסתים את הרמות של לחות האוויר בחלל הסאונה עד ליובש כמעט מוחלט, בזכות כך השהייה בחלל הסאונה הופכת לאפשרית ואפילו מהנה מאוד.

כיצד סאונה יבשה משפיעה על גוף האדם?

 

בגוף האדם קיימים שני מנגנונים עיקריים האחראים על ויסות של חום גוף האדם. המנגנון המוכר ביותר הוא מנגנון ההזעה. בגוף של כל אחד ואחת מאיתנו קיימות כמויות עצומות של בלוטות זיעה, במהלך השהייה שלנו בסאונה יבשה בלוטות הזיעה מתחילות לפעול באופן מקסימלי, הן מפרישות זיעה במהירות גבוהה במיוחד, הזיעה מתאדה במהירות וכך הגוף שלנו מצנן את עצמו. במהלך שהייה של רבע שעה בתוך סאונה ביתית יבשה הגוף שלנו מפריש ליטר של זיעה בערך.

המנגנון הנוסף אשר אחראי לוויסות חום הגוף שלנו הוא מערכת כלי הדם הקטנים של העור. כתוצאה מעלייה של חום גופנו אותם כלי דם מתחילים להתרחב. כמות הדם אשר זורמת בכלי הדם הקטנים של העור נעה בין 5 אחוזים ל-10 אחוזים מהנפח הכולל של הדם אשר יוצא מהלב שלנו. במהלך השהייה בסאונה יבשה הזרימה של הדם בתוך כלי הדם הקטנים של העור יכולה להיות מהירה פי עשר מזרימת הדם בגוף שלנו כאשר הוא נמצא במצב רגיל.

 

היתרונות של שימוש בסאונה יבשה

 

השימוש בסאונה יבשה כולל בתוכו יתרונות ייחודים שתורמים לגוף שלנו בצורה משמעותית. ריכזנו עבורכם את היתרונות הבולטים ביותר של שימוש בסאונה יבשה:

  • הרפייה של שרירי הגוף – כאשר אנו שוהים בתוך חלל סאונה בו הטמפרטורות גבוהות, גופנו מתחיל להזיע באופן מוגבר ולשחרר אנדורפינים. אנדורפינים הם למעשה סוג של חומר כימי אשר קיים במוח האדם בצורה טבעית, המטרה העיקרית של האנדורפינים היא לשפר את מצב הרוח שלנו ולעזור לנו להתמודד עם כאבים שונים בגופנו. כאשר המוח שלנו מתחיל לשחרר אנדורפינים לחלקים שונים בגוף שלנו, אנו נתחיל להרגיש תחושה של רוגע, כמו כן במידה ואנו חווים כאבים מסוימים במפרקים או בשרירים שונים בגוף שלנו האנדורפינים יעזרו להקל על אותם כאבים.

בנוסף על כך השהייה בסאונה גורמת להתרחבות של כלי הדם בגופנו האצה של קצב זרימת הדם בגוף. זרימת הדם המואצת בגופנו מזרזת את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף שלנו. במידה ואתם סובלים מכאבי שרירים או מחתכים מסוימים בעור, אין ספק כי שהייה בסאונה יבשה תעזור לכם מאוד.

  • מערכת חיסונית חזקה יותר – יתרון בולט במיוחד של השימוש בסאונה יבשה הוא בנייה של מערכת חיסונית חזקה יותר. כאשר אנו שוהים בתוך סאונה הגוף שלנו מייצר תאי דם לבנים בקלות רבה יותר. מטרתם של תאי דם לבנים היא להילחם נגד מחלות שונות וזיהומים שונים אשר פוקדים את הגוף שלנו. מחקרים רבים שנערכו ברחבי העולם מצאו כי שימוש קבוע בסאונה מקל באופן משמעותי על מחלות בדרכי הנשימה.

כיצד מתקינים סאונה בבית?

 

תהליך ההתקנה של סאונה ביתית נקבע בהתאם לתנאים השונים הקיימים במבנה בו עתידה להיות הסאונה, כמו כן יש לכם את האפשרות לרכוש סאונה יבשה לגינה שלכם. לא משנה אם מדובר בסאונה לגינה או בסאונה לחלל הבית, אצלנו ב-balisauna אנחנו עורכים בדיקות מקיפות לכל המאפיינים הבטיחותיים, זאת על מנת להבטיח כי תהליך התקנת הסאונה יהיה כמה שיותר מהיר, כמה שיותר קל וכמה שיותר בטוח.

כאשר הלקוח מעוניין לרכוש סאונה יבשה לגינה שלו, אנו עושים שימוש במנוף על מנת להתקין את הסאונה בגינה. במקרים מהסוג הזה אנחנו נבנה את הסאונה שהזמנתם במפעל שלנו, כאשר הסאונה תהיה מוכנה אנו נעביר אותה אל המקום אליו היא מיועדת בגינה של הלקוח על ידי שימוש במנוף ייעודי ועל ידי שימוש בשיטת Plug and Play.

סאונה לגינה מחיר

 

טווח המחירים של סאונות יבשות לגינה נע בין 25,000 שקלים ל- 65,000 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לעיצוב שהלקוח בוחר לסאונה שלו, בהתאם לאביזרים הנלווים שהלקוח רוצה שיהיו בסאונה, בהתאם לגודלה של הסאונה ועוד.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל שיחת ייעוץ בחינם בה תוכלו לשאול אותנו כל מה שאתם רוצים.

  • סאונה לגינה מחיר
  • סאונה ביתית לגינה
  • סאונה לגינה
  • סאונה יבשה לגינה