סאונה חבית חיצונית

וידאו חבית סאונה

180×180

סאונה חבית – חשוב לדעת!

כיסוי גג איך מכינים תשתית נכונה לפני התקנת רעפי שינגלס
דברים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מזמינים סאונה
אילו דברים חשוב לבדוק לפני שקונים סאונה חבית

מה המחירים של העברת סאונה חבית?

מרחק נסיעה מסניף צור הדסה מחירון הובלה
הובלה עד 20 קילומטר 300
הובלה עד 50 קילומטר 700
הובלה עד 100 קילומטר 1000
הובלה עד 150 קילומטר 1300
הובלה עד 200 קילומטר 1600
הובלה עד 250 קילומטר 1900
הובלה סאונה

סאונות יבשות בצורת חבית

הדבר הראשון שיעלה לכם בראש בכל הנוגע למילה "חבית" יהיה מראה של מיכל גלילי העשוי לרוב מלוחות עץ המחוברים יחדיו באמצעות חישוקי ברזל, כשאותה חבית אמורה לשמר את עסיס הענבים עד העברה שלהם לבקבוקים. עבור אלו העוסקים בבנייה והתקנות של סאונות, לאותה מילה יש הקשר אחר לגמרי.

סאונה חבית הינה סאונה בעלת מראה של אותן חביות שנפגוש ביקבים השונים. אך כאן בעצם, הדמיון לאותה חבית חדל, כשאותן סאונות בצורת חבית משמשות כסאונות לכל דבר ועניין, כשאלו לרוב מסוגלות להכיל בתוכן בין ארבעה לחמישה רוחצים יחד.

על פניו, מראה של סאונת חבית אמור להיות כזה המושך את העין ולהיתפס אצל רבים כגימיק וזאת לעומת שילוב של סאונה יבשה לחצר. עם זאת, לסאונת חבית מספר יתרונות ומאפיינים שחשוב להכיר בטרם אתם מתפנים לבחון איזו סאונה אתם רוצים לשלב בחצר שלכם. יש ושילוב של סאונת חבית, לצד עיצובה היוצא דופן, תהיה זו הכדאית יותר עבורכם.

סאונה חבית אישית לחצר

סאונות בצורת חביות נראה יותר בחצרות של בתים. מדובר בסאונות גבוהות שאינן מתאימות להתקנה בתוך בתים. במדינות אירופאיות בהן ישנם אזורי נופש בטבע, כשאזורים אלו מפורסמים ביקבים ובגידול היין שלהם, שילוב של סאונה בצורת חבית הינו דבר שבשגרה ומהווה ביטוי לייחודיות המקום.

בישראל, שילוב של סאונה לחצר מתרחב, כשגם צימרים ואזורי נופש בטבע רואים באפשרות לשלב סאונה חבית אישית כדבר בר ביצוע. אנו ב-balisauna מציעים ללקוחותינו בישראל את האפשרות להזמין סאונות חבית, תוך האפשרות ליהנות מחומרי גלם איכותיים ועמידים הקיימים כיום בשוק הסאונות, תוך הבטחה לסאונת חבית ברמת גימור מושלמת.

בניית סאונת חבית של balisauna נעשית תוך מחשבה רבה ובשאיפה לספק לקהל לקוחותינו מוצר בעל עמידות רבה, כשסטנדרט סאונות החבית שלנו הינו מוצר שממנו תוכלו ליהנות שני עשורים ואף יותר מכך.

חלל סאונת חבית

בניגוד לחלל של סאונות רגילות, בין אם אלו המותקנות בתוך מבנים ובין אם סאונות בחצר, החלל הפנימי של סאונות חבית שונה.

חלל של סאונת חבית זהה בעצם לחלל של אותן חביות ריקות הממתינות למילוי של עסיס ענבים. מדובר על סאונה בעלת גוף קמור, כשרוחבן המרבי נמצא במרכז וקצוות חלל הסאונה, המשמשות כרצפה ותקרה, צרות יותר.

בניגוד לחביות ביקב המאפשרות לעובדים לגלגלן בקלות, אנו ב-balisauna בונים ומייצבים עבורכם סאונת חבית עגולה שתעמוד יציבה ותהיה בטוחה לשימוש. חלל הסאונות מיועד, כאמור, לשימוש מרבי של 4-5 אנשים והוא פחות מתאים לאנשים גבוהים, כשאלו יאלצו לכופף עצמם במידה ויעמדו או ישבו בחלל הסאונה.

נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון, היא העובדה כי בשונה מסאונות רגילות, בסאונת חבית לא תוכלו ליהנות מספסלים מדורגים, אלא מקו אחד בלבד של ספסלים, וזאת כמובן בשל מגבלת גובה התקרה של אותה סאונה קמורה. עבור מי שרגיל ומעדיף סאונה בהן מדרגות מדורגות (בדומה למראה של טרסות חקלאיות) הבחירה בסאונת חבית איננה מומלצת.

חימום קצר יותר של חלל הסאונה

עיצוב של סאונת חבית, בהשוואה לסאונה רגילה, יכלול חלל קטן יותר, מאפשר לנו ליהנות גם מיתרון מרכזי והוא חימום מהיר יותר של הסאונה, כשניתן להגיע לטמפרטורות האופטימליות באותן סאונות תוך פחות משעה. אותו חום שנוצר בסאונה נשמר באמצעות לוחות עץ רחבות של 14 ס"מ, כשעובי זה מבטיח בידוד מהטמפרטורות בחוץ.

עבור משפחות העושות שימוש בסאונת חבית בשעות מסוימות ביום, מדובר בסאונה אופטימלית עבורם וכזו שתאפשר להם לחסוך בהוצאות חשמל ותחזוקה. לצד זאת, המראה הייחודי של הסאונה והקומפקטיות שלה יוכלו להשתלב ולהיות חלק אינטגרלי מהקו העיצובי של הבית והחצר שלהם.

שילוב סאונת חבית על גבי דקים מוגבהים ומרפסות

ישראלים רבים הבוחרים לשלב סאונה בחוץ, בוחנים את האפשרות לשלבה בעוד מקומות בחוץ, בין אם מדובר על רחבת הדק הצמודה לחצר או במרפסת. אלו החיים במקומות דוגמת רמת הגולן, הגליל וביהודה ושומרון משקיעים מחשבה רבה בכל פעם שהם מתפנים לשפץ את ביתם, כשהמחשבה שעולה להם בעת התקנת סאונת חבית, היא ביצירת מיקום נוח ומזמין.

אנו ב-balisauna נפעל בכדי לבחון את האפשרות להתקנת סאונת החבית שלכם במקומות עליהם חשבתם, זאת תוך חשיבה יחד כיצד ניתן להבטיח כי מיקום הסאונה יהיה בטוח ויאפשר חיבור נוח למערכות המים והחשמל.

ביסוס סאונת החבית על גבי משטח ישר

סאונת החבית מתאפיינת במראה קמור, על כן ייצובה על גבי השטח קריטי וחייב להיעשות על ידי ידיים מקצועיות, תוך שימוש בחומרי גלם עמידים וחזקים שיהוו בסיס ליציבות הסאונה.

אנו ב-balisauna נאפשר לכם לבחור בין מספר אפשרויות עבור יציבות וביסוס סאונת החבית שלכם, כשהאפשרויות כוללות שימוש בלוחות בטון, אבני משטח, פלטפורמות עץ, מרצפות קרמיקה וחצץ דחוס. יש פעמים ואנו אף נמליץ לכם על שילוב של מספר חומרים וזאת בכדי ליצור יציבות ובידוד מרבי לאותה סאונה הנמצאת בחוץ.

סאונת החבית תוכל לעבור איתכם דירה

רבים מלקוחותינו שואלים אותנו האם בהתקנה של סאונת חבית בחצר ביתם, תאלץ אותם להיפרד מאותה סאונה, בה הם השקיעו זמן וכסף, במידה והם יעברו לדירה שגם בה ירצו לשלב סאונה בחצר.

אנו ב-balisauna יוצאים מנקודת הנחה כי סאונת החבית מהווה חלק אינטגרלי מחיי היומיום של משפחתכם ודואגים תמיד לאפשר, במידת הצורך, לבצע העברה של הסאונה, זאת תוך היכולת להבטיח מעבר בטוח וחלק ומבלי לפגוע בתשתיות הבית אותו אתם עוזבים וזה החדש.

גם במקרים בהם החלטתם, במסגרת שיפוץ מחדש של הבית והחצר, להעביר את הסאונה מנקודה אחת בחצר לנקודה אחרת, אנו ב-balisauna נוכל להציע לכם תוכנית העברה בטוחה ומתוזמנת היטב וזאת בהתאם ובמקביל לעבודה של אנשי המקצוע שלכם.

סאונה חבית אישית מחיר

סאונה חבית יבשה בראל
סאונה ביתית

סאונת חבית מעץ ארז קנדי אדום: הבחירה המושלמת לביתך בישראל

גלו את השילוב האידיאלי של יוקרה וטבע עם סאונת החבית הבלעדית שלנו, העשויה מעץ ארז קנדי אדום איכותי. הסאונה הזו לא רק מציעה מראה חיצוני אלגנטי ומושך, אלא גם מספקת יתרונות בריאותיים ורווחתיים ייחודיים, הופכת אותה לבחירה המושלמת לכל בית בישראל.

ארז קנדי טבעי: איכות ועמידות

עשויה מהארז הקנדי האדום הטוב ביותר, סאונת החבית שלנו מציעה לא רק נופך אסתטי מרהיב, אלא גם עמידות לאורך זמן. הארז ידוע בהתנגדותו ללחות ולמזיקים, מה שמבטיח שהסאונה שלך תחזיק מעמד אפילו באקלים המשתנה של ישראל.

עיצוב מושלם: מתאים לנוף הישראלי

סאונת החבית שלנו עוצבה כך שתשתלב בהרמוניה בכל פינה בגינה או בחצר שלך. הצורה הייחודית וגווני העץ הטבעיים של הארז יוסיפו סגנון ואלגנטיות למרחב שלך.

יתרונות בריאותיים: רגיעה ושיפור הבריאות

שהות בסאונת החבית תורמת להרגעה, פחתת מתחים ושיפור מחזור הדם. זהו המקום האידיאלי להתאוששות לאחר יום עמוס, הופך אותה לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח האישי שלך.

התקנה ושימוש פשוטים

התקנת סאונת החבית שלנו פשוטה, ותוכלו להתחיל להשתמש בה מיד לאחר ההגעה. כמו כן, היא דורשת תחזוקה מינימלית, מה שהופך