סאונה יבשה חוץ

סאונה בעיצוב אישי

אנו ב-balisauna שואפים לאפשר ללקוחותינו בישראל ליצור לעצמם סאונה ביתית בעיצוב אישי, תוך שליטה מלאה על גודל הסאונה, צבע השלדה, בחירת הקרמיקה לרצפה ולדפנות, בחירת התנור, עוצמת התאורה ועוד.

לצד היכולת של לקוחותינו לבנות לעצמם סאונה בהתאם לפרמטרים רבים ומגוונים ובהתאם לתקציב שלהם, אנו ב-balisauna רואים לנגד עיננו את החשיבות הרבה בבנייה של סאונה ביתית, תוך שימת דגש על כללי הבטיחות, בחירה בחומרים מהימנים העומדים בתקנים המחמירים בישראל, ארה"ב ואירופה ובמוצר שישמש אותם לאורך שנים רבות.

ב-balisauna אנו עמלים רבות לבדוק אודות החידושים והשינויים הדינמיים הקיימים בעולם הסאונות. בכך אנו שואפים לספק לכלל לקוחותינו חללי סאונות ובהם החידושים האחרונים בתחום, כשחידושים אלו מהווים מקור לייחודיות השירות שלנו וממקמים אותנו בשורה הראשונה של יצרני הסאונה בישראל.

בחירת מסגרת הסאונה

מסגרת הסאונה, המוכרת בעצם כשלד שלה, בנויה מפרופיל מגולוון. פרופיל הסאונה עובר בעצם תהליך כימי שבו מצפים את שלד הסאונה העשוי מתכת באבץ, כשחומר זה מונע התפשטות של קורוזיה וחלודה ובכך תורם תרומה משמעותית לעמידות שלד הסאונה למשך שנים רבות, לבטח אם מדובר בסאונה הממוקמת בחצר הבית.

אנו ב-balisauna מצפים את שלדת הסאונה באמצעות תנור מיוחד בתהליך גלוון חם. תהליך בו התנור מצפה את השלדה באבץ רותח בטמפרטורה של 450 מעלות צלזיוס. לאחר הציפוי באבץ מאפשרים לאותה מסגרת להתקרר עד ליצירת ציפוי הרמטי בעובי של 80 מיקרומטר (מידת אורך השווה לאלפית המילימטר).

בתהליך צביעת השלדה באבץ, מאפשר אותו תנור לאבץ, הצובע את השלדה בטמפרטורה גבוהה, לא רק לצפות את ברזל השלדה מבחוץ, אלא להיכנס ממש לתוכו ובכך לאפשר הגנה משמעותית יותר לשלדה. מה שמוביל, כאמור, לעמידות גבוהה של שלדת הסאונה לאורך שנים רבות, תוך יכולת עמידות בתנאי קור וחום קיצוניים, המאפיינים גם את מזג האוויר בישראל.

צביעת שלדת הסאונה בתנור המיוחד מאפשרת ללקוחותינו ליהנות ממבחר רחב של צבעים, כשחלק מלקוחותינו בוחר לא פעם בצבעים סולידיים או כאלו המתמזגים עם גוונים של עץ, כשאחרים בוחרים להתפרע ובוחרים בצבעים אקסטרווגנטיים, דוגמת ורוד וסגול. השימוש בתנור לצביעת שלדת הסאונה מאפשר לכם ליהנות מצביעה בשכבה אחידה ומדויקת.

בניית סאונה תוך שימת דגש על מניעת נזילות

ביצוע אטימה לא מספקת של סאונה ביתית תוביל במהרה להיווצרות נזילות מים שייראו לעין ויהפכו את השהייה בסאונה לבלתי נסבלת, הן ברמת המראה הלא האסתטי והן ברמת הריח. לצד נזילת מים מבחוץ, חשוב להכיר כי נזילות בתוך הסאונה יכולות להיווצר גם במקרים ובהם הסאונה הביתית מורכבת ברובה מעץ אורן או עץ אשוחית. עצים המכילים בתוכם שרף שהופך לנוזלי בטמפרטורות גבוהות והוא מתחיל לדלוף על גבי משטחי הסאונה.

אחד מהדגשים החשובים שאנו מקפידים עליו ב-balisauna נוגע לבניית סאונות בהן תימנעו ממראות לא נעימים של נזילות מים הנראות לעין על גבי דפנות החללים ולהיווצרות של עובש לאורך זמן. נזילות המים בסאונה מתייבשות על גבי משטחי העץ האופקיים ומשאירות סימנים, זאת לצד העובדה שאותן נזילות פוגעות בעץ והופכות את מראה הסאונה למכוער ומוזנח.

על מנת להימנע מאותם דליפות ונזילות של מים על גבי דפנות הסאונה, אנו ב-balisauna מקפידים לעשות שימוש בחומרים דוחי מים, זאת לצד ביצוע בדיקות קפדניות וזאת בכדי לוודא מראש כל אפשרות לחדירה של לחות ואוויר מבחוץ ואף מציעים לשלב מספר פתרונות המאפשרות ניקוז תחתון ויעיל של נוזלים בתחתית הסאונה.

שילוב רצפת קרמיקה

הכנת הסאונות הביתיות ב-balisauna מאפשרות ללקוחותינו ליהנות ממבחר רחב של משטחי קרמיקה, כשאלו משמשים את רצפת הסאונה וגם את דפנותיה. אם בעבר, אריחי הקרמיקה שייצרו היו בצבעים דלוחים ולא מזמינים, כיום ניתן לשלב בסאונות שלנו אריחי קרמיקה בצבעים חמים המדמים מראה של רצפת עץ נעימה.

אפשרות עיצובית נוספת, בכל הנוגע לקרמיקה בסאונה, תאפשר לכם לשלב סוגי אריחים שונים ואף אריחים מאותו סוג בצבעים שונים. שילובים אלו יכולים ליצור עבורכם חלל מעניין וייחודי המאפיין את הרעיון העיצובי של הסאונה עצמה, תוך שילובה בתוך הרעיון הכללי בעיצוב הבית שלכם.

רצפת הקרמיקה בסאונות של balisauna ימנעו חדירה של לחות ונוזלי גוף לשכבות התחתונות יותר, כשאת הרצפה ניתן לנקות בקלות באמצעות חומרי ניקוי חזקים ובראשם אקונומיקה. האפשרות הנוחה בניקוי משטחי הקרמיקה בסאונה, תאפשר לכם למנוע מבעוד מועד היווצרות של חיידקים ומיקרובים שונים, לבטח בחלל בו אנו נכנסים כמעט עירומים לגמרי.

אנו ב-balisauna נוכל להמליץ לכם על ערכות ניקוי לסאונה, בהתבסס על סוג הקרמיקה והמשטחים אותם בחרתם. בחירה בערכות ניקוי לסאונה, בהן חומרי ניקוי המכילים ריכוזי חומרים מדויקים, יכולים להיות ההבדל בין סאונה מטופחת ומתוחזקת לסאונה בעלת מראה בלוי ולא נעים לשימוש.

שילוב תאורת לד לסאונה

אלמנט נוסף וחשוב אצלנו ב-balisauna בכל הנוגע לעיצוב האישי של הסאונה שלכם, קשור לתאורה אותה תרצו לשלב. תאורה שתאפשר לכם ליהנות מהסאונה הביתית שלכם לא רק בשעות היום, כשאותה תאורה עדינה תאפשר לכם לשהות בסאונה גם בשעות הלילה.

שילוב של תאורת לד חסכונית בחללי הסאונה שלנו יאפשר לכם ליהנות מתאורה עדינה של 12 וולט. תאורה הנחשבת לנוחה וכזו שאינה מסוכנת לעיניים שלכם והיא מאופיינת בעמידות גבוהה ללחות ואדים.

שילוב התאורה יכול להיעשות מאחורי פרופילים של עץ או קרמיקה ובכך יוכלו היושבים בסאונה להימנע מחשיפה ישירות למקור התאורה. אפשרות נוספת היא ביצירת שקעים בקיר הסאונה כשבהם ניתן יהיה למקם את התאורה ואף שילוב של תאורת לד עדינה מתחת לספסלי הישיבה.

השימוש בתאורת לד עדינה חשוב ומשמעותי למול עובדה כי בחירה בתאורות בעלות הספק גבוה של וולט עלולות להוות סכנה ליושבי הסאונה. שילוב של מנורות אלו עלול להוביל להתחממות יתרה שלהן, בשל הטמפרטורה הגבוהה בסאונה, ובכך ליצור מצב לא נעים שאותן מנורות יתנפצו על גבי המבלים בסאונה.

בחירת התנור שמתאים לסאונה שלכם

לצד הנושאי העיצוביים הנוגעים לסאונה שלכם, אנו ב-balisauna מאפשרים ללקוחותינו לבחור את התנור שיתאים לחלל שלהם, תוך שימת דגש ויידוע אודות המאפיינים השונים הקיימים בתנורי הסאונה. גם כאן, תזכו להדרכה רחבה ומלאה בנוגע ליתרונות הבולטים של כל תנור, כשגם אלו מגיעים בעיצובים וצבעים שונים ומגוונים.

אנו יודעים לומר כי הספק של תנור לסאונה ביתית צריך להיות נמוך משמעותית בהשוואה לסאונות הפתוחות לקהל הרחב, דוגמת חדרי כושר. ברוב הסאונות הביתיות הספק התנור נע בין 5 ל-10 קילו וואט, כשהערך הסופי תלוי גם באיכות בניית הסאונה בכל הנוגע לאיכות הבידוד והאטימה ואף לטמפרטורה הקיימת בחוץ.

תחזוקת התנור כוללת שמירה על ניקיון אבני התנור. אותם יש להוציא ממיכל התנור אחת לחודש ולשטוף היטב. אל התנור חשוב להשיב אך ורק אבנים שלמות ולהימנע מהשבה של אבנים מתפוררות או שבורות.

תפקיד האבנים בתנור מתחלק לשניים. האחד, ייצוב הטמפרטורה בחלל הסאונה, זאת לצד פעילות גופי החימום להם יש בקר טמפרטורה. קיבולת החום הגבוהה של האבנים משתנה בטווח קטן לעומת אותם גופי חימום חשופים ובכך תרומתן ליציבות הטמפרטורה בסאונה משמעותית.

התפקיד השני של האבנים נוגע לכושר האידוי שלהם. הדבר מתאפשר בזכות קיבולת החום הרבה שיש לאבנים ובכך הן מסוגלות לאדות כמות רחבה של נוזלים במהירות, מבלי שמתקיימת ירידה משמעותית בטמפרטורה שלהן.

סאונה יבשה בעיצוב אישי דגם בא-לי סאונה פנורמה ניתן ליהנות סאונות על פי עיצוב אישי של הלקוח על פי טעמו ועל פי בחירתו סאונה חיצונית לבית ולחצר סאונות ביתיות לחצר